Trollyz
26.09.2021 14:11
Физика
Есть ответ 👍

Яке переміщення здійснило тіло , рухаючись рівномірно з швидкостю 0.2 м/с протягом 2 хв?

242
459
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

lalala89
4,6(26 оценок)

Найпростішим видом механічного руху є рівномірний прямолінійний рух, коли тіло, рухаючись вздовж прямої, за будь-які рівні проміжки часу здійснює однакові переміщення. траєкторія такого руху — пряма лінія. тому його можна описати зміною однієї з координат, якщо систему відліку обрати так, щоб координатна вісь збігалася з напрямом руху.нехай тіло в момент початку руху знаходиться в точці з координатою хо (мал. 1.8)  через деякий час, здійснивши  переміщення s, воно матиме координату х. нам відомо, що у фізиці стан руху тіла характеризує фізична величина, яка називається швидкістю. швидкість тіла визначає здійснене ним переміщення за одиницю часу, тобтоv=s/tоскільки переміщення — векторна величина, а час t— скалярна, яка завжди більша за 0, то швидкість — векторна величина, напрям якої збігається з напрямом  переміщення s. у разі рівномірного прямолінійного руху швидкість залишається сталою (v = const).як нам відомо, швидкість вимірюється  в метрах за секунду (м/с). 1 м/с це швидкість, за якої тіло здійснює переміщення 1 м за 1 с. разом з тим на практиці  використовують й інші одиниці швидкості,  наприклад   1 км/год=10/36 м/с.при розв’язуванні векторні фізичні величини, що характеризують рух тіла, записують у проекціях на відповідну вісь, тобтоvx=sx/t, звідки sx=vx*t     (2)отже, знаючи проекцію швидкості руху тіла, за формулою (2) можна знайти проекцію його переміщення за будь-який інтервал часу. якщо тіло не змінювало напряму руху, то модуль переміщення (у даному разі його проекція) дорівнює пройденому шляху (sx= і).як зазначалося, основною механіки є визначення положення тіла в просторі у будь-який момент часу. отже, щоб її розв’язати, треба знайти координати тіла або їх зміну в будь-який момент часу.у механіці таке рівняння називається рівнянням руху.з малюнків 1.8 і 1.9зрозуміло, що sx = х — x0. використавши формулу (2), одержимо рівняння рівномірного прямолінійного руху: x-x0=vxt отже, x=x0+vxt,або у векторній формі х = хо+ vx*t   .(3)розглянемо різні випадки рівняння рівномірного прямолінійного руху (мал. 1.10).якщо напрям руху тіла збігається з напрямом координатної осі, то vх > 0, vх= v  і координата з плином часу збільшуватиметься: x=x0+v*t , де v- модуль швидкостіякщо ж напрям руху тіла протилежний напряму координатної осі, то vх< 0, vх= —v і координата з плином часу зменшуватиметься: х = х0 — vt.приклад 1. з пунктів а і в, розташованих на відстані 80 м один від одного, одночасно почали рух назустріч один одному два тіла (мал. 1.11),перше має швидкість 5 м/с, друге 3 м/с. визначити: 1) через який час вони  зустрінуться і де це відбудеться? 2) який шлях вони пройдуть до моменту зустрічі і яке здійснять переміщення? 3) через який час від початку руху відстань між тілами буде 20 м? розв ’язування1. оберемо систему відліку так, щоб початок ко-ординат збігався з пунктом а. у загальній формі x=x0+vx*t.запишемо тепер його для кожного тіла окремо. оскільки для першого тіла початкова координата хо дорівнює 0, проекція швидкості vх > 0, а її модуль за  умовою 5 м/с   то рівняння руху матиме вигляд x1=5t.для другого тіла   x0= 80 м, vx< 0, v2 = з м/с , отже, х2 = 80 — 3t.унаслідок руху з плином часу координати обох тіл змінюються: у першого координата зростає, у другого — зменшується. у момент їхньої зустрічі координати обох тіл збігаються: x1 = х2. підставивши відповідні рівняння руху, одержимо рівняння з одним невідомим t. 5t = 80 – 3t; 8t = 80; t = 10 с. отже, тіла зустрінуться через 10 с. місце їхньої зустрічі визначать координати x1x2, які можна знайти з рівняння руху кожного з тіл, підставивши t = 10 с: х1 = 5t= 5м/с *10 с = 50 м; х2=80-3t=80м- 3м/с*10=50 м.2. оскільки тіла рухалися прямолінійно і не змінювали напряму руху, то пройдений ними шлях дорівнюватиме модулю переміщення (або в даному разі його проекції): l1= = sx1=іx1-x0і = 5 м/с*10 с = 50 м; l2 = sх2 = |x2-x0|; x2 = 50 м; х0 = 80 м; l2 = 30 м, l2 = sx2 =v2*t= 3 м/с*10 с = 30 м.
rsharapov
4,7(28 оценок)

вообщем, так как в горячей воде температура выше соль смешивается быстрее чем в холодной воде

Реши свою проблему, спроси otvet5GPT

  • Быстро
    Мгновенный ответ на твой вопрос
  • Точно
    Бот обладает знаниями во всех сферах
  • Бесплатно
    Задай вопрос и получи ответ бесплатно

Популярно: Физика

Caktus Image

Есть вопросы?

  • Как otvet5GPT работает?

    otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса.
  • Сколько это стоит?

    Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны.
  • Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?

    Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое!
  • В чем отличия от ChatGPT?

    otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.

Подпишись на наш телеграмм канал

GTP TOP NEWS