Есть ответ 👍

Пояснення фразеологізму за мене не розписуйся

141
314
Посмотреть ответы 3

Ответы на вопрос:


Кожна людина сама обирає що їй робити.

Це означає, що не треба вирішувати за інших. кожен має свої погляди і свою думку.

Тарас шевченко в колі його сучасників був, як відомо, художником і поетом, бардом і дисидентом, солдатом і засланцем. він не був ні політичним лідером, ні вождем суспільного чи народного руху, ні поводирем ів-повстанців.водночас за суттю всього зробленого ним, за підсумком усього життя став набагато більшим – великим кобзарем, котрий "отверз уста" "німим братам своїм" і заповів нам жити "в своїй хаті", де "своя й правда, і сила, і воля".для розтерзаної імперіями і пригнобленої кріпацьким гнітом україни це була, кажучи сучасною мовою, програма політичного, соціального й національно-культурного визволення, проект розбудови незалежної держави. саме тому шевченко став духовним мойсеєм українського відродження. і такими залишаться його роль і значення в історії україни назавжди.однак треба пам’ятати й цінувати його і як людину, котрій випала стражденна доля. і саме як людині маємо простити йому "вольності", слабості, а може, й гріхи. і не кидати в нього камінь, бо казав ісус христос: хто без гріха, той нехай першим кине в мене камінь.сьогодні ж, як відомо, є не лише бажаючі кидати каміння в шевченка, а й новоявлені герострати, які роблять недолугі спроби спалити його всього. не виходить. і не вийде. бо є поезія кобзаря, в якій виражена душа народу. і найперше – в ній виражена любов до україни.важко навіть назвати іншого українця, для котрого ця любов була б такою абсолютною, вселенською, непорівнянною ні з чим сущим: я так її, я так люблю  мою україну убогу,  що прокляну святого бога,за неї душу погублю! знаю, яку бурю дискусій викликали й досі викликають ці слова і в ортодоксів віри, і в атеїстів, і в усіх шанувальників творчості тараса шевченка. втім, це інше питання – про бога, про святу віру. тут говоримо про українську національну ідею, зміст якої чимало наших політиків, політологів і різних щирих патріотів і досі з’ясовують.однак що дивно – навіть не згадуючи при цьому кобзаря! хоча цілком очевидно і зрозуміло, що витоки, суть і зміст національної ідеї – це передусім любов до своєї вітчизни. і не просто любов, а й уболівання за її долю, за свій народ: світе тихий, краю милий,моя україно! за що тебе сплюндровано,за що, мамо, гинеш? актуальність цих рядків, як і загалом поезії тараса шевченка, за понад півтора століття не тільки не втрачена, а, навпаки, лише зросла. адже коли перечитуєш цей та інші вірші, душа крається і болить.не лише за історію україни, а й за її сьогодення. справді, усім щедра та багата, вона знову розрита-сплюндрована, вкотре пограбована. тільки вже не чужими, а своїми "копачами".майже вісімнадцять років, як проголошено незалежність україни, а у нас ніяк не закінчиться те ненаситне первісне накопичення, "накопування", "прихватизація", дерибан. уже чи не вся україна – як розрита могила, а кінця-краю тому копанню й переділу-рейдерству не видно.а що ж ми, "маленькі українці", одвічні гречкосії? знову терпимо-потерпаємо – хто здирство "не так тіїх панів, як тіїх підпанків" (шевченко), а хто й наругу "пропорційної" до них влади.тепер ледь не в кожного другого власника фірми – тіньовий оборот і свій "трудовий кодекс".у херсоні голодні робітники, з блідими схудлими обличчями – вже майже півроку без зарплати – захоплюють від безвиході не лише адмінбудівлі заводу, а й місцевої влади. на київщині, у бориспільському районі, у селі з красивою назвою щасливе селяни два роки не можуть повернути вкрадену землю, і жодна влада не .у криму, в селищі мирному, вже не стукають у двері господаря з ордером прокурора, а спершу гранату.і куди не поїдеш по україні – отакі-то тепер "мирні" і "щасливі" міста і села – страшні наші "херсони"! з ким не поговориш – скрізь безгрошів’я, безробіття, безнадія. хто терпить холод, а хто й голод. кому ліки ні на що купити, а кому нічим і ніяк дістатись до далекої лікарні. на київ відстоюють свої права водії, пекарі, аптекарі, малі підприємці. знову готуються до походу шахтарі. а як "ощасливлює" жителів самої столиці київська міська влада на чолі з черновецьким, встановивши воістину космічні побори за все на світі – за собак, за кішок, за вхід на цвинтар тощо – ні в казці не розповісти, ні пером описати."німці такого під час окупації не витворяли", – так тепер кажуть про "рідну" владу старожили києва.зрозуміло, не від щасливотож, коли у ка були й думка, і воля єдині – навіть князь тікав від справедливої кари у тмутараканські землі.очевидно, що нам вельми бракує цих принципів народної демократії. переконаний, що саме вони, доповнені найсучаснішими нормами, і мають стати серцевиною новітньої 

Реши свою проблему, спроси otvet5GPT

  • Быстро
    Мгновенный ответ на твой вопрос
  • Точно
    Бот обладает знаниями во всех сферах
  • Бесплатно
    Задай вопрос и получи ответ бесплатно

Популярно: Українська мова

Caktus Image

Есть вопросы?

  • Как otvet5GPT работает?

    otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса.
  • Сколько это стоит?

    Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны.
  • Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?

    Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое!
  • В чем отличия от ChatGPT?

    otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.

Подпишись на наш телеграмм канал

GTP TOP NEWS