Есть ответ 👍

Створіть проєкт на Arduino і додайте макетну плату. За до світлодіодів відобразіть усі можливі комбінації,
які можуть випасти при підкиданні гральних кісток (1, 2, 3,
4, 5, 6). Розташуйте на платі всі можливі комбінації. Кожна
комбінація — це світлодіоди певного кольору, а кількість
світлодіодів дорівнює комбінації, яка випаде (якщо 1, то
тільки 1 світлодіод і так далі). З'єднайте їх і запрограмуйте
так, щоб при натисканні на кнопку генерувалося випадкове число від 1 до 6. Яке число було згенероване, та кількість
світлодіодів і засвітиться. До іть будь ласка я нічого не розумію по ардуіно киньте весь проект і код ів

152
184
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:


Объяснение:

Для реалізації цього проєкту вам знадобиться:

1. Arduino плата (наприклад, Arduino Uno).

2. Макетна плата (breadboard) для підключення світлодіодів і кнопки.

3. Світлодіоди (6 штук) різного кольору.

4. Кнопка для генерування випадкового числа.

5. Резистори для обмеження струму світлодіодів (220 Ом).

Після підключення макетної плати та розміщення світлодіодів та кнопки на ній, ви можете скористатися таким кодом для Arduino:

```cpp

// Підключення світлодіодів до пінів Arduino

const int ledPins[] = {2, 3, 4, 5, 6, 7};

// Підключення кнопки до піна Arduino

const int buttonPin = 8;

void setup() {

// Ініціалізація світлодіодів як виходів

for (int i = 0; i < 6; i++) {

pinMode(ledPins[i], OUTPUT);

}

// Ініціалізація кнопки як входу

pinMode(buttonPin, INPUT);

// Встановлення початкового стану світлодіодів

turnOffAllLEDs();

}

void loop() {

// Очікування натискання кнопки

if (digitalRead(buttonPin) == HIGH) {

// Генерування випадкового числа від 1 до 6

int randomNum = random(1, 7);

// Відображення випадкового числа на світлодіодах

displayLEDs(randomNum);

// Затримка для відображення результату

delay(2000);

// Вимкнення всіх світлодіодів

turnOffAllLEDs();

// Затримка перед наступним кидком

delay(1000);

}

}

// Функція для вимкнення всіх світлодіодів

void turnOffAllLEDs() {

for (int i = 0; i < 6; i++) {

digitalWrite(


Для перевода в десятичную систему счисления из любой другой систему счисления надо: 1. пронумеровать цифры числа справа налево, начиная с нуля   для каждой цифры: 2. возвести основание системы  в степень (получившийся  номер цифры) и умножить на цифру 3. сложить полученное число с уже имеющейся суммой далее представлены примеры перевода. в скобках номер цифры, получившийся при нумерации. 100₂: 1 (2) 0 (1) 0 (1) 2² * 1 + 2¹ * 0 + 2⁰ * 0 = 4 * 1 + 2 * 0 + 1 * 0 = 4 100₂ = 4₁₀ 1111₂: 1 (3) 1 (2) 1 (1) 1 (0) 2³ * 1 + 2² * 1 + 2¹ * 1 + 2⁰ * 1 = 8 * 1 + 4 * 1 + 2 * 1 + 1 * 1 = 8 + 4 + 2 + 1 = 15 1111₂ = 15₁₀ 17₈: 1 (1) 7 (0) 8¹ * 1 + 8⁰ * 7 = 8 * 1 + 1 * 7 = 8 + 7 = 15 17₈ = 15₁₀

Реши свою проблему, спроси otvet5GPT

  • Быстро
    Мгновенный ответ на твой вопрос
  • Точно
    Бот обладает знаниями во всех сферах
  • Бесплатно
    Задай вопрос и получи ответ бесплатно

Популярно: Информатика

Caktus Image

Есть вопросы?

  • Как otvet5GPT работает?

    otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса.
  • Сколько это стоит?

    Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны.
  • Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?

    Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое!
  • В чем отличия от ChatGPT?

    otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.

Подпишись на наш телеграмм канал

GTP TOP NEWS