Есть ответ 👍

Створіть гру «Хрестики-нолики». Алгоритм роботи:

1. Відкрийте середовище програмуванн IDLE. Створіть новий файл.
2. Імпортуйте модуль random.
3. Створіть функцію для відображення ігрового поля, для цього створіть
змінну із списком з 10 рядків, в ньому рядок з індексом 1 відповідає
клітинці 1 ігрового поля. Рядок з індексом нуль ігнорується.
4. Створіть функцію, що буде надавати гравцю право вибору літери Х чи
О.
5. Створіть функцію, що що буде використовувати randint(), для
випадковго вибору того хто буде ходити першим.
6. Створіть функцію для розміщення міток на ігровому полі. Тут
використайте посилання на спискі:
def makeMove(board, letter, move):
board[move] = letter
7. Створіть функцію, для перевірки чи не виграв гравець, по суті це буде
довга інструкція return.
8. Створіть функцію для дублювання даних з ігрового поля.
9. Створіть фукнцію для виявлення можливості ходя відповідно до
ситуації на ігровому полі.
10. Створіть функцію, яка дозволить запропонувати гравцю ввести номер
клітинки, в яку він хоче зробити наступний хід.
11. Створіть функцію вибора ходу зі списку для комп’ютера.
12. Створіть функцію, що надасть можливість комп’ютеру виявляти якою
літерою грає гравець, і відповідну іншу літеру займає комп’ютер і
зберігає її у змінній.
13. Створіть перевірку чи зможе комп’ютер перемогти зробивши
наступний крок. Використайте цикл for, та розгалуження.
14. Створіть перевірку чи зможе гравець виграти, якщо зробе наступний
крок.
15. Створюємо перевірку чи зайняті кутові, центральна та бокові клітинки
(в порябку черги)
16. Створіть функцію для перевірки чи заповнене поле.
17. Створіть ігровий цикл.
a. Створіть рядок привітання
b. Створіть цикл while, який буде виконуватись доти доки
управління не буде передано інструкції break

c. Гравець вибирає літеру, якою він буде грати
d. Відповідна функція випадковим чином обирає того, хто буде
виконувати перший крок
e. Створіть цикл, який буде «кидатися» між кодом ходу гравця і
кодом ходу комп'ютера до тих пір, поки відповідній змінній не
буде присвоєне значення True.
f. Запропонуйте гравцю зіграти знову.

294
395
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:

Masanet
4,4(93 оценок)

Простая program p; var ch: real;               i: integer; begin  ch: =65000;   for i: = 1993 to 2013 do       begin              ch: =trunc(ch*1.03);               writeln('численность населения в году №',i+1,' равна ',ch);             end; end. для любых данных program p; var year,y1: integer;             ch: real;           i: integer; begin     write('введите начальный год: ');         readln(year);         write('введите конечный год: ');         readln(y1);         write('введите число населения: ');     readln(ch);         for i: = year to y1-1 do            begin                ch: =trunc(ch*1.03);               writeln('численность населения в году №',i+1,' равна ',ch);         end; end.

Реши свою проблему, спроси otvet5GPT

  • Быстро
    Мгновенный ответ на твой вопрос
  • Точно
    Бот обладает знаниями во всех сферах
  • Бесплатно
    Задай вопрос и получи ответ бесплатно

Популярно: Информатика

Caktus Image

Есть вопросы?

  • Как otvet5GPT работает?

    otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса.
  • Сколько это стоит?

    Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны.
  • Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?

    Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое!
  • В чем отличия от ChatGPT?

    otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.

Подпишись на наш телеграмм канал

GTP TOP NEWS