Ответы на вопрос:
Татулық немесе бейбітшілік дегенде бірлігі жарасқан жандар мен ынтымағы биік, алауыздығы жоқ ел еске түседі. қай ұлт, қай ел болса да бейбітшілік пен ашық аспанды, бақытты елдер қатарында болуды аңсайды. қабан (қабылиса) жырау: – бақыт қайда барасың? – көршімен болған бірлігі, тағат, ғибадат тірлігі ұйымшыл елге барамын,– деп жырлапты. бүгінгі қазақ мемлекетінен тағат, ғибадатты табамыз, тәубе. көршілерін былай қойғанда, әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшыларының басын бір үстелдің басына жинайтын да біздің мемлекет. жаһандық маңызы бар әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшыларының iv съезі жақында өткелі тұр. бұл қазақ елінің мәртебесі десек, екінші жағынан, қазаққа берілген бақыт деуге болады. себебі, өзіміздің бақытты, ынтымағы жарасқан, бейбіт ел екендігімізді екінші тараптан осылай көрсете аламыз. мақсаты кең, нәтижесі биік бұл съездің алдыңғы кездесулердегі ауқымды талқыланған мәселелері өз жемісін беріп жатыр деп білеміз. бірақ, биылғы iv съезге қойылған тақырыптың маңыздылығы да ерекше. «бейбітшілік және келісім – таңдауы» тақырыбының қарастырар талқысы мол. «тұрақты ға қол жеткізудегі дін лидерлерінің рөлі», «дін және мультикультурализм», «дін және әйел: рухани құндылықтар мен қазіргі заманғы сын-тегеуріндер», «дін және жастар» атты төрт секциялық отырыс жоспарланған. біздерді қызықтырып, тапқырлықпен таңдалған бүгінгі күннің өзекті мәселесінің бірі – жастар мәселесі. қай елде болса да діннің алар орны ерекше. әрі халық өзі ұстанған дініне мейлінше берік болуға тырысып, дін басшыларына ерекше орын берері хақ. олай болса, жастарды тәрбиелеу мәселесінде діндер көшбасшыларының алар орны өзгеше. астана төріне дін басшылары жәйдан-жай жиналмақ емес. елордадағы бейбітшілік және келісім сарайының көк шаңырағының астында ұйымшылдықпен талқыланатын өзекті мәселелер әр елдің игілігі үшін болмақ. міне, осыны татулық пен бейбітшіліктің нышаны деуге әбден негіз бар. бұл съездің қазақстанда өтуінің өзі тек беделімізді ғана емес, ата-тарихымызға сай қонақжайлылығымызды да айғақтайды. ауқымы кең, айтары мол, талқыланатын тақырыбы терең құрылтайдың алдында «егемен қазақстан» газетінің бетінде (№169-171, 20 сәуір 2012 ж.) басылым басшысы сауытбек абдрахмановтың бас мүфти, қазақстан мұсылмандары діни басқармасының төрағасы хазрет әбсаттар қажы дербісәлімен «ислам – ң асыл тәжі» атты сұхбаты жарияланған-тын. оқып, ой түйіп, алған ерекше әсерімізбен бөлісу мақсатында қолға қалам алған едік. ғұламалардың «тақырыпты дұрыс түсіну, оқығалы жатқан дүниенің жартысын түсінгенмен тең» дегеніндей, дінбасының сөзінен алынып, «ислам – ң асыл тәжі» деп аталған бұл мағынасы терең сұхбаттың тақырыбының өзі маңыздылығы мен терең ой қалдыратынын айқындап тұрғандай.
Коп акша табу -ң еңбегін қажет етеді.; оны сақтау - кез келген ң колынан келе бермейді, ал үнемдеп жарата білу - ға коптеген қалаған затын алуға комектеседі.
Реши свою проблему, спроси otvet5GPT
-
Быстро
Мгновенный ответ на твой вопрос -
Точно
Бот обладает знаниями во всех сферах -
Бесплатно
Задай вопрос и получи ответ бесплатно
Популярно: Қазақ тiлi
-
annachernoirova03.10.2022 22:55
-
Maximus2000025.03.2021 19:32
-
ni4ego31.07.2021 00:07
-
Kiko280222.06.2023 04:16
-
Krowly01.08.2022 04:25
-
матвей42609.03.2023 08:16
-
Sofa909124.12.2022 08:56
-
Otlichnisa14045525.04.2022 06:59
-
misha08114.11.2022 04:01
-
Angelina1311200309.03.2021 08:14
Есть вопросы?
-
Как otvet5GPT работает?
otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса. -
Сколько это стоит?
Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны. -
Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?
Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое! -
В чем отличия от ChatGPT?
otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.