Уксастыгы мен айырмаршылыгын кестени толрыңдар. Екі санның қосындысын есептеу
«Математика» пәні
«Информатика» пәні
комектесиндерш Информатика 6сынып
Ответы на вопрос:
// Підключення LED-матриці та налаштування
// LED-матриця повинна мати 6 рядків та 7 стовпців
const matrixRows = 6;
const matrixColumns = 7;
// Функція для виведення випадкового числа на LED-матрицю
function showRandomNumber() {
// Генерування випадкового числа від 1 до 6
const randomNumber = Math.floor(Math.random() * 6) + 1;
// Створення LED-матриці з випадковим числом
const matrix = [];
for (let row = 0; row < matrixRows; row++) {
const matrixRow = [];
for (let col = 0; col < matrixColumns; col++) {
matrixRow.push(row === 0 || row === matrixRows - 1 || col === 0 || col === matrixColumns - 1 ? '#' : ' ');
}
matrix.push(matrixRow);
}
// Встановлення випадкового числа на LED-матрицю
const numberPattern = getNumberPattern(randomNumber);
for (let row = 0; row < numberPattern.length; row++) {
for (let col = 0; col < numberPattern[row].length; col++) {
if (numberPattern[row][col] === '#') {
matrix[row + 1][col + 1] = '#';
}
}
}
// Виведення LED-матриці
for (let row = 0; row < matrix.length; row++) {
console.log(matrix[row].join(''));
}
}
// Функція для отримання шаблону числа на LED-матриці
function getNumberPattern(number) {
// Шаблони чисел від 1 до 6 на LED-матриці
const numberPatterns = [
[
' # ',
'## ',
' # ',
' # ',
'###'
],
[
'## ',
' #',
'## ',
'# ',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'# ',
'# ',
'###',
' #',
' #'
],
[
'###',
'# ',
'## ',
' #',
'###'
]
];
// Перевірка чи передане число знаходиться в допустимому діапазоні
if (number >= 1 && number <= 6) {
return numberPatterns[number - 1];
}
// Якщо передано неправильне число, повертаємо порожній шаблон
return Array(matrixRows).fill(' '.repeat(matrixColumns));
}
// Функція для показу випадкового числа кожні 2 секунди
function startRandomNumberDisplay() {
showRandomNumber();
setInterval(showRandomNumber, 2000);
}
// Запуск програми
startRandomNumberDisplay();
Ось приклад реалізації програми на JavaScript, яка показує випадкове число від 1 до 6 на LED-матриці з інтервалом в 2 секунди:
javascript
// Підключення LED-матриці та налаштування
// LED-матриця повинна мати 6 рядків та 7 стовпців
const matrixRows = 6;
const matrixColumns = 7;
// Функція для виведення випадкового числа на LED-матрицю
function showRandomNumber() {
// Генерування випадкового числа від 1 до 6
const randomNumber = Math.floor(Math.random() * 6) + 1;
// Створення LED-матриці з випадковим числом
const matrix = [];
for (let row = 0; row < matrixRows; row++) {
const matrixRow = [];
for (let col = 0; col < matrixColumns; col++) {
matrixRow.push(row === 0 || row === matrixRows - 1 || col === 0 || col === matrixColumns - 1 ? '#' : ' ');
}
matrix.push(matrixRow);
}
// Встановлення випадкового числа на LED-матрицю
const numberPattern = getNumberPattern(randomNumber);
for (let row = 0; row < numberPattern.length; row++) {
for (let col = 0; col < numberPattern[row].length; col++) {
if (numberPattern[row][col] === '#') {
matrix[row + 1][col + 1] = '#';
}
}
}
// Виведення LED-матриці
for (let row = 0; row < matrix.length; row++) {
console.log(matrix[row].join(''));
}
}
// Функція для отримання шаблону числа на LED-матриці
function getNumberPattern(number) {
// Шаблони чисел від 1 до 6 на LED-матриці
const numberPatterns = [
[
' # ',
'## ',
' # ',
' # ',
'###'
],
[
'## ',
' #',
'## ',
'# ',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'###',
' #',
'## ',
' #',
'###'
],
[
'# ',
'# ',
'###',
' #',
' #'
],
[
'###',
'# ',
'## ',
' #',
'###'
]
];
// Перевірка чи передане число знаходиться в допустимому діапазоні
if (number >= 1 && number <= 6) {
return numberPatterns[number - 1];
}
// Якщо передано неправильне число, повертаємо порожній шаблон
return Array(matrixRows).fill(' '.repeat(matrixColumns));
}
// Функція для показу випадкового числа кожні 2 секунди
function startRandomNumberDisplay() {
showRandomNumber();
setInterval(showRandomNumber, 2000);
}
// Запуск програми
startRandomNumberDisplay();
Ця програма генерує випадкове число від 1 до 6 та відображає його на LED-матриці. Шаблони чисел на LED-матриці збережені в масиві numberPatterns. Функція showRandomNumber генерує випадкове число, створює LED-матрицю згідно з шаблоном числа та виводить її в консоль. Функція startRandomNumberDisplay викликає функцію showRandomNumber для відображення випадкового числа кожні 2 секунди за до функції setInterval.
Реши свою проблему, спроси otvet5GPT
-
Быстро
Мгновенный ответ на твой вопрос -
Точно
Бот обладает знаниями во всех сферах -
Бесплатно
Задай вопрос и получи ответ бесплатно
Популярно: Информатика
-
dasika105.10.2022 03:54
-
LI100K02.02.2021 14:57
-
Fiza1506.10.2020 14:46
-
ViollaK270426.05.2022 00:01
-
kirpol83p01doz20.07.2021 03:43
-
Uniquehatter08.04.2022 02:08
-
бабуся314.05.2023 06:48
-
Marièfar15.03.2020 09:45
-
Ням111126.01.2020 17:16
-
brilovainna06.03.2020 14:56
Есть вопросы?
-
Как otvet5GPT работает?
otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса. -
Сколько это стоит?
Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны. -
Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?
Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое! -
В чем отличия от ChatGPT?
otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.