Ответы на вопрос:
Адам айналадағы дүниеге, өзін қарама-қарсы қойып, белгілі мақсатта іс-әрекетпен шұғылданғанда сол обьективті шындық туралы өзінің білетін түсінігімен біліміне сүйенеді. Сондықтан да адамның сол дүниені өзгертудегі іс-әрекеті саналы әрекет болып табылады. Бүкіл адамзат тарихының барысында қалыптасып жинақталған рухани қазына, мәдениет, мораль, дін, қоғамдық, психология, өнер, құрал жабдық адамның творчествасынан туып, оның қолымен жасалған бүкіл азаттық дүние түгелімен адамзаттың қоғамдық санасы болып табылады. «Музыкалық сана» адамның музыканы танып білуі мен оның айнала қоршаған ортаға әсері және музыканың адам өмірінде алатын орнын сезінуі. Сана тарихи тәжірибені, білім мен ойлау тәсілдерін бойына сіңіріп, шындықты, рухани идеялды игеріп, алда тұрған мақсат, міндеттерді белгілеп, адамзат қоғамының бүкіл практикалық іс-әрекетін бағыттайды. Адамзат өзінің творчестволық ойларын жүзеге асырып, табиғатты, қоғамды өзгертумен бірге өздерін де өзгертіп, жетілдіреді.
«Музыкалық» (музыкальность). 1905 ж музыкалық тест жүйесі мен оның түсінігін ұсынған Б.Р Эндрюс «музыкалық әсерленушілік (муз. переживание)- эмоциялық әсерленушілік; эмоциядан (сезімнен) тыс музыканың мазмұнын, мағынасын түсіну мүмкін емес. Абсолютті музыкалық-ештеңені білдірмейтін тек таза дыбыстарды ғана қабылдау. Музыкаға оқу мүмкіндігі берілмеген баланы ешуақытта музыкалық бала емес, (немузык.ый) деуге болмайды. Музыкалық дарындылықта бәрі тәжірибеге байланысты» дейді.
Енді туа біткен музыкалық туралы негізгі теориялық ұғымдар анықтамасын беріп көрейік. Туа біткен музыкалық дегеніміз-ол музыкалық қабілетемес, тек қана музыкаға бейімділік (задаток). Осы бейімділіктің дамуы арқасында музыкалық қабілет пайда болады. Әр түрлі қабілет жиынтығынан тұратын тұлғаның жеке психикалық қасиеті туа біткен музыкалылық деген ұғымды тікелкй сол қалпында, яғни, дайын музыкант деп түсінуге болмайды, өйткені қабылдау және оқып үйрену барысында жетілмейтін қабілет болмайды. (Туа біткен музыкалылық дегенді қысқаша айтатын болсақ ол оқу, қажырлы дайындықтың тағы басқа жолдармен ғана жоғарғы сатыдағы музыкант атағына жете алады, егер оқу болмаса туа біткен музыкалылық өшіп қалуы мүмкін). Қозғалыссыз қабілет дамымайды. Музыкалылық, әрине туа біткен бейімділікке тәуелді болады, бірақ ол тек қана дамыту мен оқып үйренудің нәтижесі деп түсіну керек. Музыкалылық ең алдымен сапаға байланысты мәселе. Міне, музыкалылық мәселесіне әкелетін теориялық алғышарттардың ең бастысы (сапа). Бұл жерде сапа қандай да бір қасиеттің белгілі бір адамға тән екендігін көрсетіп тұр. Мысалы: екі тұлғаны алайық, біреуі техника саласында білікті маман, ал екіншісі музыка саласының маманы. Музыкантта техникалық қасиет (качество) жоқ. Мұнда тәжірибе басты орын алатыны туралы айтпаса да түсінікті. Онсыз, яғни, тәжірибесіз ешқандай оқытушы-музыкант нәтиже шығара алмайды (еңбектену керек).
Таланттылық пен данышпандық туралы құнды пікірлер ерте грек философтарының еңбектерінде де көптеп кездеседі. Бірақ адам психикасы танымдық құбылыстың ішіндегі танып білуге, ұғынуға өте қиын мәселелердің бірі болғандықтан, жекелеген адамдардың табиғи ерекшелігімен оларда ерекше табиғи қабілеттіліктің болуы құдіретті күшті құдайдың жарылқағаны деп есептеген. Плотонның пікірінше, ақыл туындылары өзінің өнерлілігімен білімімен емес, құдайдың құдіретімен оның белгілеуімен.
Ерте кезде, XIV ғ. қабілеттілік дарындылық тек өнер адамдарында ғана байқалады деп есептеген. Үкімет қызметкерлеріне, әскери адамдарға, ғалымдарға қатысты дарындылық қабілетін жат санаған. Дегенмен, бұл ойды жоққа шығаруға әрекет жасағандар да болды. Аристотель көркем өнер туындысының интелектуалдық іс-әрекетпен байланысты екендігін айтады.
Ерте грек философтары дарындылықты құдайдың құдіретінен дей келе, оны дамытуда білім мен тәрбие берудің маңызын жоққа шығармайды. Қайта өрлеу дәуірінде дарындылық табиғатын танып білу мәселесімен испандық дәрігер Хуан Уарте айналысты. Ол испан империясының қайта өрлеуінің болашағы мемлекеттік қызметке аса дарынды азаматтарды тарту деп есептеді. Оның зерттеулерінің негізгі мақсаты адамдардың жеке басындағы қабілеттілікті анықтай отырып, болашақта кәсіби маман таңдауда ескеру болып табылады. Бұл зерттеулер саралау психологияның негізін қалады деуге болады. Қабілеттілік пен дарындылық мәселесі-Орта Азия мен Қазақстан ойшылдарын да толғандырған мәселе. Араб сөз бостандығының негізін қалаушылар философия, логика, химия, астрономия, география, медицина, психология ғылымдарымен бірге жас жеткіншектерді тәрбиелеу мәселелеріне көп еңбектер арнаған. Мысалы: Әл-Фараби «бақытқа жету трактаты» еңбегінде этикалық мәселелермен қатар адам қабілеттілігіне, білім беруде түрлі озық әдіс-тәсілдерді қолдану жолдарына көңіл бөлді.
1.Баласы әкесіне салып берген тамақты төгіп алатыны ұнамады
2. Немересінің ағаш жонып ыдыс жасауы 3.Әкесінің баласының тірлігін түсінуі
Реши свою проблему, спроси otvet5GPT
-
Быстро
Мгновенный ответ на твой вопрос -
Точно
Бот обладает знаниями во всех сферах -
Бесплатно
Задай вопрос и получи ответ бесплатно
Популярно: Қазақ тiлi
-
глупыйоладушек22.08.2022 22:56
-
em130STM31.08.2022 23:10
-
оникс99909.03.2021 05:50
-
Marina2211114.09.2020 04:26
-
Vika1002303.07.2021 17:02
-
COCOBAKUOFFICI25.03.2021 15:53
-
polly00909027.12.2022 20:16
-
seydchubra03.07.2020 03:04
-
TamiDobro08.11.2020 00:12
-
melchenko1101.12.2020 21:12
Есть вопросы?
-
Как otvet5GPT работает?
otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса. -
Сколько это стоит?
Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны. -
Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?
Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое! -
В чем отличия от ChatGPT?
otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.