Есть ответ 👍

1. Су қандай ресурс? 2. Қазақстан көрші мемлекетке неге тәуелді?
3. Қазақстанда қанша өзен бассейні бар?
4. Қазақстан жерінде су ресурсы қандай?
5. Ең ұзын өзен?
6.Ертістен екі есе кіші өзен қай өзен?

189
479
Посмотреть ответы 3

Ответы на вопрос:

kaspiridv603
4,7(24 оценок)

1) таза судың жетіспеушілігі адамдарды қауіпті суды ауыз су үшін пайдалануға мәжбүр етеді

2) Су ресурстарының 82 пайызы көрші мемлекеттерден келеді

3) Қазақстанда  8 өзен бассейні бар. Олар: Арал-Сырдария бассейні, Балқаш-Алакөл, Ертіс, Орал-Каспий, Есіл, Нұра-Сарысу, Шу-Таласс және Тобыл-Торғай.

4) Бассейндердің жетеуі— трансшегаралық өзен

5, Ауылшаруашылық 80-90% су пайдаланылады

6, Қазақстан жерінде су ресурсы біркелі емес

Объяснение:

turtuyrty
4,7(91 оценок)

ответ ответ ответ ответ


1. Су қандай ресурс? 2. Қазақстан көрші мемлекетке неге тәуелді? 3. Қазақстанда қанша өзен бассейні
1. Су қандай ресурс? 2. Қазақстан көрші мемлекетке неге тәуелді? 3. Қазақстанда қанша өзен бассейні
wsmol
4,5(32 оценок)

«бес нәрседен қашық бол, бес нәрсеге асық бол, болам десеңі» - деп, айқындап берді. осындағы « болу, оған тезірек жетуге, асығуға ұмтылатын бес нәрсе не? » деген сұраққа абай: «талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым ойлап қой - бес асыл іс, көнсеңі» - деп, кесімді, тұжырымды жауап береді. шын мәнінде нағыз болу  үшін  жағымды жақсы қасиеттер, жақсы сипаттар - қ, әділеттілік,  достык,махаббат,ар-намыс ,  сабырлылық, батырлық т. б. толып жатыр. осылардың ішінен ақын жастардың бойындағы іліктің негізгі қасиеттері,«бес асыл іс»: талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым туралы даналық ой қозғауының өзіндік мәні бар. талап. абай қырық төртінші сөзін « ң ең жаманы - талапсыз» деп бастайды да, талаптың да түрлері кеп болатынын баяндайды. талаптың ішіндегі ең зоры - бір өнерді таңдап, содан нәтиже шығармай тынбаушылық.   ақын жастарға өнер үйренетін кітаптарды оқуға, бірақ мұратты кітап бетінен емес, өмірден іздеуге кеңес береді. абайдың түсіндіруінше талапсыздықтың түрлері - ынтасыздық, ықылассыздық, жігерсіздік. «керек іс ға - талаптылық, әр түрлі өнер, мінез, жақсы қылық. кейбір жігіт жүреді мақтан көйлеп, сыртқа пысық келе» - дей келе, талапсыз ғылымға, болашаққа, өз өміріне жол сала алмайтынын ескертеді. еңбек. бүл дүниедегі құдіретті күш діни ұғымда құдай болса, ғылыми ұғымдағы бірден-бір жасампаз ұлы күш - еңбек. абайдың тұжырымынша әуелі құдайға сиынып, сонан соң өз қайратына сүйеніп еңбек еткен нағыз азамат болып саналады. «қтың қарызы үшін еңбек қылсаң, алланың сүйген құлының бірі боласың», - дейді ақын. абайдың пікірінше ерінбей еңбек еткен, ізденген, әр нәрсенің жөнін біліп, әрекет еткен кісінің жетпейтін арманы болмайды.   «еңбек қылсаң ерінбей - тояды қарның ті» -деген жыр жолдарындағы ақынның байламы бойынша еңбектің негізгі атқаратын қызметі, басты мақсаты - жан сақтау, мал табу, үй-ішін асырау.   терең ой. еткен еңбек болса, сол еңбек дағдысы барысында қалыптасқан барлық жан-жануардан ерекше айырып тұрған екі қасиетті абай жоғары бағалады. оның біріншісі - ақыл-ой, екіншісі - сөз. ойлау - күрделі психикалык  процесс, оның мазмұны өте бай, ал ешқандай сөз ойдың барлық байлығын қамтып бере алмайды. сөз тіл арқылы жүзеге асатын болса, ойлаудың негізгі құралы - ұғым мен пікір болып табылады. абай «жапырағы қуарған ескі үмітпен» өлеңінде үнемі үздіксіз ойлауы керек, өйткені тек тұрақты ақыл-ой әрекеті ғана кісіні алға бастайды, бірақ ой күнделікті өмірмен байланысты ақиқатты түрде болуы керек деп үйретеді. ақын мияда қорытылып айтылған өзіндік тиянақты ұғым мен келелі пікірге толы ойлы сөзді құрмет тұтып: «басында ми жоқ, өзінде ой жоқ» - деп, ой-пікірсіз сылдыр сөзді сынға алады.   қанағат. абай ілік, иман туралы толғаныстарында «қанағат» ұғымына ерекше мән береді. ақынның түсіндіруінше қанағат - барға риза болу, місе түту, нысаптан шықпау, нәпсіге ермеу: «қулық, сұмдық, ұрлыкпен мал жиылмас, сұм нәпсің үйір болса, тез тиылмас, зиян шекпей калмайсың ондай істен, мал кетер, мазаң кетер, ар бұйырмас». ал, қанағатсыздық - езі тойса да, көзі тоймайтын тойымсыздық, нысапсыздық. қанағат қарын тойғызса, жалғыз атын сойғызуға жеткізетін қанағатсыздықты ақын: « қанағатсыздық хайуандардың тұқымын құ» деп, мінейді. «есті кісіні тауып құрметтейін десең, әділет, ұят, нысапқа есті кісі елде жоқ. қулық, сұмдық, арамдық, амалға өлдің бөрі де есті», - деп, налиды. рақым.   абайдың пікірінше терең ойдың негізі ми мен ақыл болса, рақымдылықтың негізі жүрек пен сезім. үлкеннен ұят сақтап, кішіге рақым қылдыратұғын мен..әділет, нысап, ұят, рақым, мейірбаншылық..менен шығады» -деп, жүректің қызметіне талдау жасайды. абайдың тұжырымынша рақымдылық - барлық өз бауырындай керу, езіне ойлаған жақсылықты өзгеге де жасау.мейірімсіз, ешкімге жаны ашымайтын қатыгез ақын жақсылықтың жауызы, жамандықтың дем берушісі деп бағалайды. 

Реши свою проблему, спроси otvet5GPT

  • Быстро
    Мгновенный ответ на твой вопрос
  • Точно
    Бот обладает знаниями во всех сферах
  • Бесплатно
    Задай вопрос и получи ответ бесплатно

Популярно: Қазақ тiлi

Caktus Image

Есть вопросы?

  • Как otvet5GPT работает?

    otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса.
  • Сколько это стоит?

    Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны.
  • Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?

    Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое!
  • В чем отличия от ChatGPT?

    otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.

Подпишись на наш телеграмм канал

GTP TOP NEWS