Ә Мәтінге сүйеніп кестені толтырыңдар. Ауызекі сөйлеу тілінің элементтері
Көркем әдебиеттің элементтері
Ответы на вопрос:
«…уақыт қарқыны зымыран. күні кеше өткен сияқты уақиғалар бүгінде тарих беттеріне айналып та үлгірді. бұл жаңа мемлекет пен жаңа қоғамның дүниеге келуінің азапты толғаққа толы, сонымен бірге ғаламат сәті еді. сол сәт әлі аяқталған жоқ, бірақ ең қиын белестерден аса білдік. ең қиын жылдар дәл қазір артымызда қалды, сондықтан да мен еліміздің еңсесі биіктей беретініне сенемін.» (н.назарбаев)
жоспар:
кіріспе жаңа ғасырға аяқ басқан жаңа қазақстан. негізгі бөлім 1.тарих беттерін парақтасақ… 2.ұмтылмайды желтоқсанның ызғары. 3.менің бар бақытым-қасиетті отаным. қорытынды қазақстан тәуелсіздігі мәңгілікке. , қоғамы қашанда алдағы болатын оқиғаны әрі аңсай, әрі абыржи тосқан ғой. әсіресе, ғасыр, мыңжылдық сынды,тарихта өшпес ізі қалатын межелі кезеңдер таянғанда қатты қғаны рас. үшінші мыңжылдыққа аяқ басу үшін де бір ғасыр бойы дұрыстап әзірленіп, әр қилы милленаристік қозғалыстарды бастапты. сарыуайымшылдар қауымы: «киелі кітапта айтылатын қиямет-қайым деген орнаса, осы жолы орнайды. жасаған күнәміз,істеген жаман істеріміз шашымыздан да асып кетті. ол үшін күллі болып жауап беретін кезіміз енді келді», – деп қорқыпты. қиялшылдар қауымы: «жаратқанның жердегі,ақ желкенді кемемен жақсылық жағасына асыққан үмбетін тегіс жарылқайтын заманы енді орнайды. қой үстіне бозторғай жұмыртқалайтын заман орнауын талай күтсек, енді сол заманға аяқ бастық», – деп қуаныпты. сөйткен жаңа ғасыр мен жаңа мыңжылдық келді.сол ғасырдың қызығын көріп өмір сүріп жатқан біз бір пендеміз.сәуегейлер қанша құйқылжытқанмен, әзір бәрі бәз-баяғысынша. таң орынынан атып тұр. күн орынынан батып тұр. қиямет-қайым болған жоқ. жиырмасыншы ғасырдың ғын неше түрлі әлеуметтік алақққа ұрынып, еліре аттапты. енді сол өткеннің бәрі су сепкендей басылды. тәңірім, жаңа ғасыр, жаңа мыңжылдық ғынан аттап отырған біздерді де қай-қайдағы әулекіліктерге ұрындырмай, етек жиып, ес түгендеп алуымызға мұрша бергізгей.алтын уақытымыз тәуелсіз елдік бейбіт күндеріне ғана жұмсалсын деп тілейміз. төңірегімізге осы тұрғыдан көз тастасақ, көкте бір тәңірге, жерде бір өзіңе ғана сеніп, көреміс жарықты көріп, бұйырмыс ырзықты татып, сүйгізген ұрпағын сүйіп, өлшеулі ғұмырға пейіл болудан басқаның бәрі күпірлік екендігіне көзіміз тегіс жете бастағандай. оған да «шүкір» дейміз. көңілге медет қыларымыз тек бір бұл емес. ең бастысы, жаңа ғасыр мен жаңа мыңжылдыққа егемен ел, тәуелсіз ұлт болып аттадық. бұған жеткен де бар, жетпеген де бар. өйтіп, біреуді көріп шүкір етіп, біреуді көріп пікір ету үшін де өткенге ой, бүгінге көз жіберуге тура келді. ол үшін, ең алдымен, бір сауалға – бұл күнге қалай жеттік? – деген сауалға жауап іздеуіміз қажет сияқты. егер біз сонау ғасырлар қойнауының қатпар-қатпар белесінен көз жүгіртіп байқасақ, ежелден–ақ ата-ң өз жерін еш жауға бастырмаған, ұлын құл, қызын күң еткізбеуге батырлық ержүректігін, жауына қатал, досына адал, шыбын жанын шүберекке түйіп, садақ ұстап қол күшіне сеніп, найзаның ұшына үкі таққан ұлдары мен қыздарының жауынгерлік үлгісі бізге аманат болып жеткен. отанымызды қорғаған еліне деген сүйіспеншілігі, ерлер сияқты қолына қару алып, ат құлағында ойнап жүріп жауын жеңуі сақ қызы — тұмар падишаның ерлік істері. «маған туған жердің бір уыс топырағы да қымбат. сонда енді не бар? ! » деп тұрсыңдар ғой… менде ел бар, менде жер бар, мен елімді-жерімді қорғадым, — деген тұмар падиша осындай байтақ та бай дархан отанымызды жұдырықтай жүрегіндегі ерлік сезіммен қорғағаны сөзсіз. «тар қолтықтан оқ тисе, тартып алар қарындас» — деп қыздарға сеніммен арқа сүйеген де, шашын төбесіне түйіп жауға шапқан,ержүрек батыр қыздардың қазақ топырағында болуы бізді зор мақтанышқа бөлейді.сол аға-апаларымызды еске алсақ біз олармен мақтанамыз,ерліктеріне сүйсіне қараймыз. еліміздің сан ғасырлық тарихында мақтаныш тұтар, бүгінгіміз бен келешегіміз үшін ғибрат алар,кеудемізге қиналғанда үміт отын жағар оқиғалар мен отан алдындағы адал қызметінен үлгі алар ұлы тұлғалар аз болмаған. олардың қатарына: қазақтың ұлт болып ұйысуы мен оның ұлан ғайыр ата-қонысының (этникалық территориясын) қалыптасуын; ұлттық мемлекттігіміздің бастауы – қазақ хандығының құрылуы мен ; өзі отырған тағы емес, билеп отырған халқының бағын ойлап,жау қолына тойтарыс берген хандар мен оларға ел мен мемлекет тұрғысынан ақыл-кеңес берген,кемшілікті айта білген ұлы билер дәстүрлерін; ата-ң елімзге,халқымызға тән өзіндік шаруашылық жүргізу жүйесін қалыптастыруын, таңғажайып этномәдени үлгілерін жасау арқылы әлемдік өркениетке қосқан алып үлесін, батырларымыздың жер мен ел тәуелсіздігі мен ата-қоныс тұтастығын сыртқы,тіпті қала берді ішкі жаулардан қорғаған үлгісін жатқызуға болады.
Реши свою проблему, спроси otvet5GPT
-
Быстро
Мгновенный ответ на твой вопрос -
Точно
Бот обладает знаниями во всех сферах -
Бесплатно
Задай вопрос и получи ответ бесплатно
Популярно: Қазақ тiлi
-
anya37722.09.2021 18:45
-
bocmanlera12.06.2020 08:13
-
mehimehi22507.09.2020 22:55
-
treetmeh14.12.2021 14:56
-
Atimofeeva87628.03.2023 06:54
-
ЛадаПодмаркова18.05.2023 00:11
-
svredinova9824.08.2020 04:40
-
лизалол21.04.2022 01:57
-
OlgaNazarenko12315.07.2022 21:59
-
еклвла83812.10.2021 11:10
Есть вопросы?
-
Как otvet5GPT работает?
otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса. -
Сколько это стоит?
Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны. -
Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?
Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое! -
В чем отличия от ChatGPT?
otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.