Какой это двуличный человек? нужно для сочинения, это вступление, от 50 слов
136
280
Ответы на вопрос:
Двуличный человек – индивид, у которого в душе и на уме не то, что он показывает людям. о двуличности человечеству известно с давних времен. у древних народов существовал двуликий бог янус, занимавший важное место в римском пантеоне. он изображался с двумя лицами, обращенными к прошлому и будущему. янус был уважаемым божеством. двуличность бога имела положительное значение. классическая психология говорит о двойственности и амбивалентности человека
Григорій Савич Сковорода увійшов в історію східнослов'янської культури не тільки як самобутній філософ, а й як талановитий письменник. Спадщина його різноманітна. Він писав вірші, складав пісні і музику. Багато його творів виконували кобзарі, доповнюючи їх власними сюжетами. Відомо, що і.п. Котляревський у своїй знаменитій п'єсі «Наталка-Полтавка» використовував пісню-сатиру Г. С. Сковороди «Всякому місту вдача і права». На жаль, не всі твори були записані і не всі, з того, що було створено, дійшло до наших днів.
До літературної спадщини Г. С. Сковороди відносяться і байки. Байки були написані в період між 1769 і 1774 роками. Навесні 1774 року г.с. Сковорода послав збірник, що складається з тридцяти байок, своєму другові П. К. Панкову. Те, що байки були написані в Харкові або поблизу, дало підставу назвати збірку «Байки Харківські». Будучи студентом Київської академії, Г.С. Сковорода мав можливість вивчати творчість класиків грецької та римської літератури, особливо Езопа. Можливо, тут же він практикувався в написанні байок, або ж це було необхідним елементом підготовки студентів Академії. У 18 столітті до жанру байки зверталися такі російські письменники, як Тредьяковський, Сумароков, Хемніцер, проте на Україні Г.С. Сковорода став першим українським письменником-байкарем.
Байки написані прозою, хоча можна знайти і римовані рядки. Після кожної байки слід «Сила " (моралістичний коментар до байки). Іноді "Сила" довша, ніж сама байка (байки 16, 18, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30). Це вказує на те, що Г.С. Сковорода писав байки з певною морально-проповідницькою метою. У своїх байках він залишається філософом і розвиває ті ж думки, що і у філософських творах.
У багатьох байках обґрунтовується твердження, яке часто повторюється у філософських роботах того часу, про те, що потрібно жити за законами природи, що спроби протистояти природі і бажання досягти того, до чого у людини немає здібностей від природи, приречені на невдачу. Так сталося з черепахою, яка загинула, бажаючи полетіти (байки 3 і 13). Разом з тим в байках підкреслюється велика роль практики, досвіду, вправ для розвитку тих чи інших здібностей (байка 10).
У байці» Собака і кобила " Г.С. Сковорода виступає проти муштри коня, як явищу неприродному. Автор каже, що тільки ті стимули, які йдуть від природи, правомірні і дієві, так як спонукають до творчого досвіду, а саме «досвід є батько мистецтву, веденню і звичці. Звідси народилися всі науки, і книги, і хитрощі» (байка 18).
Кілька байок розкривають твердження про те, що не зовнішні, а внутрішні достоїнства є головною цінністю людини (байки 2,4,17,28,29). У байці» Олениця і Кабан " висміюються люди, які прагнуть до високих постів, не маючи відповідних здібностей. Саме про них Сковорода пише наступні рядки:» ... ось точні граки Езопови, одягаються в чужі пір'я; одягнені по-людськи Мавпи, а жодна правити не вміла; осли, одягнені в левову шкіру".
Досить образно в байках Г.С. Сковороди виражається ідея високого значення праці. Це відома байка "бджола і Шершень", в якій Бджола – образ людини працьовитого, а Шершень – образ людей, які ухиляються від роботи (байка 27). У байці» Зозуля і дрізд «зозулі, якій не хочеться висиджувати своїх пташенят, протиставляється дрізд, який говорить:» я сам годую, березі і вчу своїх дітей, а свої праці полегшую співом " (байка 21).
Байка "Верблюд і Олень" показує верблюда, що задовольняється каламутною водою з калюжі, в той час як олень прикладає зусилля, щоб добути чисту і прозору воду (байка 20).
У байках "Собака і Вовк» і" Соловей, Жайворонок і дрізд " закладені моральні цінності людської дружби. Г. с. Сковорода підкреслює, що " і прізвище, і багатство, і чин, і спорідненість, і тілесні обдарування, і науки не сильні затвердити дружбу... і однакова чесність людинолюбної душі, в двох або трьох тілах живе, ця є справжня любов і єдність» (байка 23), «щасливий, хто хоч одну тільки тінь доброї дружби нажити удостоївся. Немає нічого дорожче, солодше і корисніше її "» байка 30).
Читаючи і аналізуючи байки Г.С. Сковороди, ми можемо сміливо стверджувати, що їх автор був передовим мислителем свого часу, який хотів приносити користь суспільству і робити людей краще і щасливіше.
До літературної спадщини Г. С. Сковороди відносяться і байки. Байки були написані в період між 1769 і 1774 роками. Навесні 1774 року г.с. Сковорода послав збірник, що складається з тридцяти байок, своєму другові П. К. Панкову. Те, що байки були написані в Харкові або поблизу, дало підставу назвати збірку «Байки Харківські». Будучи студентом Київської академії, Г.С. Сковорода мав можливість вивчати творчість класиків грецької та римської літератури, особливо Езопа. Можливо, тут же він практикувався в написанні байок, або ж це було необхідним елементом підготовки студентів Академії. У 18 столітті до жанру байки зверталися такі російські письменники, як Тредьяковський, Сумароков, Хемніцер, проте на Україні Г.С. Сковорода став першим українським письменником-байкарем.
Байки написані прозою, хоча можна знайти і римовані рядки. Після кожної байки слід «Сила " (моралістичний коментар до байки). Іноді "Сила" довша, ніж сама байка (байки 16, 18, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30). Це вказує на те, що Г.С. Сковорода писав байки з певною морально-проповідницькою метою. У своїх байках він залишається філософом і розвиває ті ж думки, що і у філософських творах.
У багатьох байках обґрунтовується твердження, яке часто повторюється у філософських роботах того часу, про те, що потрібно жити за законами природи, що спроби протистояти природі і бажання досягти того, до чого у людини немає здібностей від природи, приречені на невдачу. Так сталося з черепахою, яка загинула, бажаючи полетіти (байки 3 і 13). Разом з тим в байках підкреслюється велика роль практики, досвіду, вправ для розвитку тих чи інших здібностей (байка 10).
У байці» Собака і кобила " Г.С. Сковорода виступає проти муштри коня, як явищу неприродному. Автор каже, що тільки ті стимули, які йдуть від природи, правомірні і дієві, так як спонукають до творчого досвіду, а саме «досвід є батько мистецтву, веденню і звичці. Звідси народилися всі науки, і книги, і хитрощі» (байка 18).
Кілька байок розкривають твердження про те, що не зовнішні, а внутрішні достоїнства є головною цінністю людини (байки 2,4,17,28,29). У байці» Олениця і Кабан " висміюються люди, які прагнуть до високих постів, не маючи відповідних здібностей. Саме про них Сковорода пише наступні рядки:» ... ось точні граки Езопови, одягаються в чужі пір'я; одягнені по-людськи Мавпи, а жодна правити не вміла; осли, одягнені в левову шкіру".
Досить образно в байках Г.С. Сковороди виражається ідея високого значення праці. Це відома байка "бджола і Шершень", в якій Бджола – образ людини працьовитого, а Шершень – образ людей, які ухиляються від роботи (байка 27). У байці» Зозуля і дрізд «зозулі, якій не хочеться висиджувати своїх пташенят, протиставляється дрізд, який говорить:» я сам годую, березі і вчу своїх дітей, а свої праці полегшую співом " (байка 21).
Байка "Верблюд і Олень" показує верблюда, що задовольняється каламутною водою з калюжі, в той час як олень прикладає зусилля, щоб добути чисту і прозору воду (байка 20).
У байках "Собака і Вовк» і" Соловей, Жайворонок і дрізд " закладені моральні цінності людської дружби. Г. с. Сковорода підкреслює, що " і прізвище, і багатство, і чин, і спорідненість, і тілесні обдарування, і науки не сильні затвердити дружбу... і однакова чесність людинолюбної душі, в двох або трьох тілах живе, ця є справжня любов і єдність» (байка 23), «щасливий, хто хоч одну тільки тінь доброї дружби нажити удостоївся. Немає нічого дорожче, солодше і корисніше її "» байка 30).
Читаючи і аналізуючи байки Г.С. Сковороди, ми можемо сміливо стверджувати, що їх автор був передовим мислителем свого часу, який хотів приносити користь суспільству і робити людей краще і щасливіше.
Реши свою проблему, спроси otvet5GPT
-
Быстро
Мгновенный ответ на твой вопрос -
Точно
Бот обладает знаниями во всех сферах -
Бесплатно
Задай вопрос и получи ответ бесплатно
Популярно: Литература
-
countrestrikegl06.05.2023 15:02
-
Cat666131311.05.2023 17:37
-
oksiz7217.08.2020 03:21
-
lynnaytina09.04.2020 23:34
-
rukonya200921.08.2021 13:19
-
ValeriyaGerner12.04.2020 01:42
-
Nigdui30.11.2021 19:39
-
leramilver04.05.2023 00:23
-
omar2822.06.2020 03:21
-
daniyanefedova56316.05.2021 14:03
Есть вопросы?
-
Как otvet5GPT работает?
otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса. -
Сколько это стоит?
Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны. -
Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?
Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое! -
В чем отличия от ChatGPT?
otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.