Мне нужен пример к теме: "чи є в сучасному житті люди з рабською психологією сформованною в радянські часи, і чому? " треба тільки приклад, з історії, з літератури або з життя(любий) це !
Ответы на вопрос:
раби - люди , які працюють для господаря , не маючи ніякого зиску для себе, і коли нема наглядача, то роблять все, щоб не працювати чи навіть зробити щось погане для господаря, якщо впевнені , що не будуть покарані.
роки радянського союзу також змінили відношення до життя цілому поколінню. ще й зараз ми бачимо , як більшість людей працює лише під погрозою звільнення. поки начальник не бачить , вони п"ють каву , розмовляють , перекурюють. коли можливо вони дивляться на те, що може бути використане вдома , тобто, що можна вкрасти.
на предприємствах ще й досі розповсюдженне пиятство та крадіжки.
розміри неналежного виконання своїх обов"язків вражають. навіть по новинам показують, як медичні робітники, вчителі працюють не на користь фірми, держави, майбутніх поколінь, а так , щоб лише залишили на роботі.
але є і інша сторона цієї проблеми. коли начальник знущається з підлеглих, а вони все терплять і мовчать до останнього.
ще один приклад: ситуація на вулиці , де сміттять перехожі, порушуються правила безпеки на дорогах і т.п.
досить?
зміст деяких мімічних сигналів залежить від культурних традицій, тому їх неможливо інтерпретувати однозначно. наприклад, поширеною формою мімічної комунікації в усіх культурах є усмішка (посмішка) як вираження різноманітних емоційно-психологічних станів людини - задоволення, радості, симпатій,
погорди, презирства, іронії, розгубленості, невпевненості. так, німці краще, ніж американці, здатні виражати почуття відрази, однак їм невластиве мімічне зображення суму і люті.
важливим елементом оптичної ї комунікації є окулістика (лат. осоlus - око) - культура погляду як джерела
інформації про людину. погляд виражає різноманітні почуття ("очі - дзеркало душі"), а також е важливим засобом впливу.
іспанський філософ хосе ортега-і-гасет (1883- 1955) уподібнював людське око до театру з акторами. у попередній культурі є багато відомостей про магічні особливості
людського погляду. з історії відомо чимало випадків прояву його надзвичайної сили. наприклад, на початку xx ст. в італійській імператорській опері парижа користувався неабияким успіхом співак массоль, який мав похмурий і важкий погляд. під час виконання арії "прокляття" з опери фроманталя галеві він
суворо глянув на стелю, після чого помер декоратор, який лагодив декорації. іншого разу він затримав погляд на капельмейстері, після чого тому стало погано і за кілька днів він помер. третій трагічний випадок стався з іноземним купцем, який зайняв ложу, де ніхто не повинен був сидіти. массоль не
знав, що у ложі е люди, і дивився саме туди. наступного дня після опери купець помер, а массоль назавжди залишив сцену.
часто візуальний контакт ототожнюють з дотиком, який значно звужує психологічну дистанцію між людьми.
прямий, самовпевнений погляд може також свідчити про
погрозу або прагнення домінувати. тривалий погляд на співрозмовника може виражати інтерес або закоханість.
психологи стверджують, що людина здатна нормально сприймати погляд іншої людини не більше трьох секунд. тому в багатьох культурах заборонено тривалий час дивитися співрозмовнику в
очі, бо це може викликати у нього тривогу або роздратування. ділова культура спілкування також вимагає незначної затримки погляду на очах співрозмовника у ключові моменти бесіди (демонструє чесність намірів). під час ділового, професійного спілкування бажано спрямовувати свій погляд на трикутник,
вершиною якого є уявна точка посередині чола, основою - зона перенісся. відведення очей убік, уникнення візуального контакту представниками американської, західноєвропейської культур інтерпретується як невідвертість або знервованість співрозмовника. однак у багатьох азійських країнах погляд прямо в
очі керівнику символізує зневагу до нього.
загальновизнана культура погляду передбачає недопустимість: розглядання людини, з якою доводиться перебувати у вузькому або переповненому людьми просторі; "бігання" очима вздовж фігури співрозмовника, який стоїть на відстані витягнутої руки;
зосередження погляду на вустах співрозмовника; розглядання співрозмовника зі взуття тощо.
до елементів кінесики також належать фізіогноміка, одяг і його стиль, прикраси, зачіска, косметика, аксесуари. манера одягатися може свідчити про професію, матеріальний добробут, психічний стан
людини, її ставлення до інших. одяг може бути обумовлений національною культурою, соціальним статусом людини або певною подією в її житті. у доіндустріальну епоху головним елементом культури одягу був національний костюм, в індустріальну та постіндустріальну - зовнішній вигляд людини, манера
одягатися поступово втратили зв'язок з національною традицією, в основному підпорядковуються віянням моди.
Реши свою проблему, спроси otvet5GPT
-
Быстро
Мгновенный ответ на твой вопрос -
Точно
Бот обладает знаниями во всех сферах -
Бесплатно
Задай вопрос и получи ответ бесплатно
Популярно: Українська мова
-
Pooster28.02.2023 02:44
-
365282n20.01.2020 04:43
-
izibaevsergei28.08.2020 21:41
-
яло20304.08.2020 05:03
-
кот92926.02.2021 00:30
-
katemcgrat15.02.2021 12:24
-
irichkagolikova02.11.2020 03:26
-
артемка227777723.03.2023 00:02
-
ЯнаВасиленко26.02.2022 15:42
-
tanysha495709.03.2023 05:05
Есть вопросы?
-
Как otvet5GPT работает?
otvet5GPT использует большую языковую модель вместе с базой данных GPT для обеспечения высококачественных образовательных результатов. otvet5GPT действует как доступный академический ресурс вне класса. -
Сколько это стоит?
Проект находиться на стадии тестирования и все услуги бесплатны. -
Могу ли я использовать otvet5GPT в школе?
Конечно! Нейросеть может помочь вам делать конспекты лекций, придумывать идеи в классе и многое другое! -
В чем отличия от ChatGPT?
otvet5GPT черпает академические источники из собственной базы данных и предназначен специально для студентов. otvet5GPT также адаптируется к вашему стилю письма, предоставляя ряд образовательных инструментов, предназначенных для улучшения обучения.